Adviezen bij het ophalen van uw pakket:

Het ophalen op het afhaaladres.

Belangrijk is dat u het juiste pakket meeneemt. Op de meeste afhaalpunten staan de kisten per soort naast elkaar op de grond. Er zit vaak een tussenschot in zodat er 2 pakketten in 1 kist kunnen. Op de voorkant zit een gekleurd kaartje  met daarop het soort pakket :       
Basis1 : geel                     Standaard 1: oranje  
Basis 2: blauw                   Standaard 2: groen   
Basis 3: rood                     Standaard 3: paars
De fruitpakketten zitten in een bruine papieren draagtas, die meestal naast de kratten wordt gezet. Bij de kleine fruitassen staat altijd  KL op de voorkant. Bij de grote fruitassen staat er GR of niets.Er zit een afhaallijst bij, waarop alle klanten staan die bij het betreffende adres hun pakket ophalen. U kunt dus bij uw naam uw pakket zien en deze afkruizen. Als u een webwinkelbestelling heeft, dan ligt er in uw kist een leverbon met uw naam en de bestelde producten.
Uw bestelling blijft op de leverdag nog 1 dag op het afhaalpunt staan. Kunt u het niet dezelfde dag ophalen, neemt u dan contact op met de mensen van het afhaalpunt.De groentekist  blijft op het afhaalpunt. U betaald eenmalig kist- inleggeld(€ 11,50), bij een abonnement. Dit krijgt u terug  bij beëindiging van uw abonnement.
Kunt u niet zelf uw groente  bestelling ophalen? Wilt u dan degene die het voor u ophaald uitleggen welk pakket hij/zij mee moet nemen  om vervelende vergissingen te voorkomen!

Inpak- en bezorgkosten

Wij pakken de groente en fruit  met veel zorg en toewijding in en bezorgen het op een afhaaladres bij u in de buurt. Dit is niet alleen  nauwkeurig werk maar ook kostbaar. Er is geen minimum bestelbedrag, maar we rekenen wel een inpak- en bezorgvergoeding.
Er zijn  2 tarieven:
*Ophalen op een afhaaladres: € 0,85 per afgeleverde bestelling.
* Als u zelf afhaaladres bent: gratis per afgeleverde bestelling.
Besteld u naast uw abonnement producten bij in de webwinkel, dan hoeft u maar eenmalig de vergoeding te betalen.

Het betalen.

De betaling gaat via automatische incasso per week. We doen dit wekelijks omdat voor ons dan de inkomsten en uitgaven meer parallel lopen en we zelf beter overzicht hebben. U ontvangt per email een betalingsoverzicht van uw abonnement. Bij een webwinkelbestelling ziet u het bedrag als u de bestelling doet.
Het proef-abonnement voor het verrassingspakket is vier weken. U betaald deze 4 pakketten in 1 keer  per incasso.  Na de 4 weken nemen we contact met u op  om te horen hoe het is bevallen en of  u desgewenst door wilt gaan.

Tenslotte.

Op onze  website kunt u veel te weten komen over ons bedrijf.  Daar staat ook  actuele informatie over het land of over de groenteverwachting voor de komende week.
Wilt u iets wijzigen, gaat u op vakantie, dan graag uiterlijk de vrijdag voor de leverweek. We zetten uw abonnement dan tijdelijk ‘op vakantie’. Maar u kunt uw pakket ook doorgeven aan  iemand anders. Dat kan ook op een ander afhaalpunt! U krijgt dan 1 euro korting per week dat u uw pakket doorgeeft. Graag ontvangen we dan de naam en telefoonnummer van degene aan wie u het wilt geven.
Opzeggen van uw abonnement graag per e-mail of per telefoon en het liefst uiterlijk een week van te voren.
Wensen, opmerkingen en klachten kunt u  via e-mail doorgeven, maar bellen kan natuurlijk ook, al  kunnen we niet altijd direct opnemen als we op het land zijn. Maar we horen het graag, zodat we u elke week heerlijke groente kunnen bezorgen!

Met vriendelijke groe(n)ten, Maarten en Angelique

Wijzigingen voorbehouden. Maart 2020

 

terug>>